Як клієнти переходять на більші самоскиди і вантажівки.

Як клієнти переходять на більші самоскиди і вантажівки.
2022-07-04
1
2565
Рейтинг: 5
Опис статті

Чим більше тим краще? Саме так вважає ринок самоскидів з трьома або чотирма осями і кузовом до 25 кубів.

Ринок послуг самоскидів в Києві останні роки активно показує швидке прогресування розмірів самоскида, що в свою чергу закономірно визначає вантажопідйомність і обсяг кузова самоскида. У 2000-х роках найпопулярнішим самоскидом в оренду був Камаз 12-15 тонн. Протягом довгого часу більшість моделей пропонованих для послуг вантажоперевезень відповідало розмірам від 15 до 24 тонн.

Раніше на ринку послуг самоскидів експлуатувалася стара автотехніка. Вантажівки, виготовлені ще за часів радянського режиму, і сьогодні часто зустрічаються в пропозиціях оренди самоскида. Такі моделі як ГАЗ або ЗІЛ, званий в народі «совок», що походить від форми кузова вантажної машини, півколо, яке нагадує звичайний совок для піску, ще також бувають затребувані при малооб’ємних замовленнях сипучих матеріалів, а також при роботі у вузьких вуличках дачних кооперативів, яких не так мало в Києві і його околицях. Саме тому 5-ти тонний Зіл-совок, або 10-ти тонний МАЗ можна часто зустріти на Берковцях, Русанівських садах або Осокорках. При цьому все також, як і багато років найпопулярнішим і самим маленьким вантажівкою залишається Газель, але оскільки Газель зазвичай має бортовий кузов, без підйомного механізму, тому передбачає послуги вивезення сміття з ручним завантаженням, а також доставки зовсім малої кількості сипучки, до 1 тонни, щоб можна було розвантажити її вручну.

Застосування малогабаритної техніки виправдано тільки в тому випадку, якщо застосування більш великих сучасних самоскидів виключено. І також немає можливості використовувати послуги екскаватора-навантажувача або неможливо взяти бобкет в оренду, які можуть вивезти сміття або завести щебінь, пісок або землю до місць вивантаження або завантаження, щоб зробити доставку необхідного сипучого матеріалу дешевше.

Самоскид ЗІЛ може взяти близько 5 т вантажу, що відповідає приблизно 3,5 кубів. Двовісний самоскид Камаз або МАЗ має вантажопідйомність 10 тонн, що може забезпечить в середньому 7 кубів необхідного матеріалу або будсміття.

Затребуваність в зростанні розмірів самоскида триває не менше десяти років, і в 2020 році ця тенденція не має ознак ослаблення.

Кому потрібно 40 тонн?

Ринок 30-ти або 40-тонних самоскидних вантажівок чітко визначено: висока продуктивність, середні майданчика з можливістю маневрувати 40-тонною вантажівкою, а також поліпшена швидкість перевезення в умовах міста з урахуванням заторів. У минулому ці критерії застосовувалися у кількох місцях, але в міру того, як активно розвивався ринок будівництва, продовжують поширюватися по всьому місту, а не обмежуючи їх використання тільки при тривалих приміських доставках.

Звичайно спочатку цільовий ринок самоскидів від 30-тонн був спрямований на доставку щебню чи піску з кар'єрів до місця будівництва, там, де ціна перевезення тонни за кілометр грає основну складову ціни матеріалу в Києві на майданчику. Але з часом застосування великого самоскида при розробці котловану, доставки будівельного матеріалу, вивезення ґрунту або сміття стало затребуваним і економічно виправдано в міських умовах.

Це повинні бути не обов'язково великі будівельні майданчики, на яких можна розмістити 40-тонний самоскид Volvo, це можуть бути і прості об'єкти будівництва приватного будинку, де привезти необхідний матеріал можна за одну ходку самоскида, що дозволяє отримати клієнту кращу ціну за тонну щебню, піску або чорнозему, заощадити час на контроль за матеріалом, що поставляється, а також відразу забезпечити роботою іншу найняту спецтехніку, наприклад, міні-навантажувач або JCB 3cx.

Багато виробників має безлічі моделей самоскидів. Найбільш часто зустрічаються в Києві - це MAN, Volvo, Renault, Scania, DAF і Mercedes. Більшість з них за своєю суттю відрізняються тільки лише дизайном, маючи посилені задні мости і 4x4 привід, здвоєні шини дві поворотні осі, двигун близько 400 кінських сил. Все це робить застосування чотиривісних самоскидів універсальним, як на твердому покриття, так і на ґрунтовій дорозі або не асфальтованому майданчику.

Звичайно, навіть якщо самоскид і призначений для застосування майже в будь-яких наших умовах, і в тих в яких працюють вантажівки з жорсткою рамою, все ж потрібно враховувати випадки, коли дощові дні і інші умови можуть призвести до зупинки вантажівок, пов'язаної з неможливість заїзду на необхідну ділянку або територію. Звичайно часто можна вирішити проблему заїзду, шляхом замовлення додаткової будтехніки в оренду, наприклад, екскаватор-навантажувач, який має повний привід і може працювати в будь-яких погодних умовах. У цьому випадку немає рівних саме екскаватору JCB 4СХ, який має рівнозначні колеса і крабовий хід і здатний виконувати навантаження і розвантаження самоскид навіть в самі дощові дні і на ділянках на насипним піском або інших м'яких ґрунтах. Звичайно в такому випадку необхідно забезпечити мінімальне місце для вивантаження самоскида, щоб він міг складувати матеріал і просто виконати розворот для подальшого виїзду.

Конструкція 4 x 4 знижує знос шин, а більш низький, але при цьому подовжений кузов з поглибленням днища полегшує завантаження за допомогою вже використовуваних екскаваторів і колісних навантажувачів. Метою застосування 40-ти тонного самоскида в міських умовах завжди полягала в тому, щоб збільшити необхідну продуктивність, але практично без змін в інфраструктурі або інструментах завантаження, які в даний час використовують клієнти. Говорячи простими словами використовувати самоскид, який зможе завантажити навіть міні-навантажувач - це і є той результат, який виробник хотів досягти для клієнтів.

До речі, в парку Мінірент, є кілька моделей міні-навантажувачів в оренду, які за своїми технічними можливостями здатні завантажити 30-ти тонний самоскид. У цьому ключі, хочемо звернути увагу на Бобкет моделі Міні-навантажувач GEHL V330 HF або Міні навантажувач Mustang 2700V HF. Дані моделі міні-навантажувачів мають висоту завантаження до 3,31 метра, при цьому абсолютно не поступаючись своїм старшим братам екскаваторам навантажувачам JCB, які має висоту завантаження 3,33 метра.

40 або 30 тонн?

У той час як деякі клієнти можуть переходити на найбільші самоскиди і навіть вантажівки з причіпним напівпричепом, інші просто переходять на великі, а не найбільші. Ті, хто використовував 25-тонні і навіть 30-тонні вантажівки може експлуатувати їх на більш обмежених ділянках, а також використовувати більшу кількість доріг, особливо в передмістях, де можливі додаткові обмеження по навантаженню на дорожнє полотно. При цьому інструменти завантаження однакові. У той час як навантаження може тепер зайняти п'ять або шість ходок замість трьох або чотирьох з меншою вантажівкою, це все ще в межах допустимої ефективної продуктивності, - зазначає Технічний директор Мінірент.

Пару слів хотіли відзначити про більш місткі вантажівки, якими є самоскиди з напівпричепами.

Напівпричепний самоскид являє собою комбінацію тягач з причепом, в якій сам причіп містить гідравлічний підйомник. В Україні типовий напівпричепний самоскид має тривісний тягач, що тягне двовісний або тривісний напівпричіп з парними шинами.

Ключова перевага такої самоскидної спарки - велике корисне навантаження. Ключовим недоліком є ​​те, що вони дуже нестабільні, коли їх підіймають в положенні розвантаження, що обмежує їх використання на багатьох ділянках, і це не тільки, де місце розвантаження нерівне або не ущільнене, а існує наявність елементарних проводів, стовпів і арок.

Хоча не варто забувати, що інфраструктура, зручна для великих вантажних автомобілів, рідше можлива в містах, хоча ми не очікуємо, що більшість цих вантажних автомобілів потраплять на майданчик, а все ж залишаться протягом багатьох років, і транспортабельність не буде проблемою в поточних умовах .

На сьогоднішній день слід враховувати, де широкі дороги з більшою готовністю вміщають все великі вантажівки або вузькі смуги, або одноколійка. В інших країнах проблеми перевезення можуть виникати через вузькі звивисті дороги і змушують клієнтів зупинятися на невеликих моделях.

Однозначно зростаючий попит на великі вантажівки став поштовхом до розробки більш містких кузовів основними світовими виробниками. Самоскиди вагою 30 тонн і більше складають 60 відсотків ринку послуг самоскидів в Києві, що вдвічі більше, ніж десять років тому, і що попит на вантажні автомобілі у верхній частині цієї шкали зростає.

Як і раніше існує ринок для 10-тонних вантажівок.

У той час як 30-тонний самоскид, ймовірно, стане новим стандартом, це справедливо тільки для деяких сегментів ринку: «В цілому, більші вантажівки йдуть в довгострокову оренду, в той час як більш дрібні вантажівки йдуть на ринок приватних послуг. Клієнти можуть дивитися на великі вантажівки, якщо мова йде про будівництво промислового об'єкту чи великого житлового комплексу, офісного будинку. Але ринок приватного будівництва добре обслуговується 10 і 20-тонними самоскидами.

Таким чином менші самоскиди використовуються компаніями і приватними особами, що спеціалізуються на роботах, які передбачають доставку невеликих партій сипучого матеріалу або його поетапне вивезення за відсутності місця для складування. Хоча деякі з них обмежені рівнем фінансових можливостей, необхідних для замовлення більших самоскидів.

Мінірент - як лідер оренди спецтехніки в Києві та Київській області має в своєму парку нові сучасні самоскиди Рено і Вольво, а також кілька 10-ти тонних самоскидів DAF. «Ми не можемо обмежувати вибір Клієнта наявністю або відсутністю в нашому парку тієї чи іншої машини, яким би виправданим мотивом ми не керувалися. - каже Директор Мінірент - Тому наше завдання, забезпечити замовника самоскидом або інший спецтехнікою, яка підходить саме для його будівельних завдань, тому постійно розвиваємо наш парк машинами, які, можливо, не будуть дуже популярними, але можуть виконати необхідні завдання наших Клієнтів.»

Професіонали будівельної індустрії знають ціну якісного, надійного самоскида з високим рівнем обслуговування, здатного впоратися з будь-яким завданням. Послугами самоскида від Мінірент користуються щодня десятки клієнтів, щоб гарантувати якість і надійність, підвищуючи продуктивність на будь-якому робочому майданчику і допомагаючи вам виконати роботу вчасно і в рамках бюджету. Незалежно від того, який тип вантажу ви перевозите, команда Мінірент пропонує широкий вибір розмірів і характеристик самоскида по вигідній ціні.

Коментарі:

Написати коментар

Увага: HTML символи заборонені!