Вилковий навантажувач це варіант складської техніки, для виконання вантажно-розвантажувальних робіт.
Свій початок вид техніки бере з 1887 - виробництва перших моделей обладнання, що призначалося для навантаження та розвантаження ящиків, без використання ручної праці. Інженери зробили спробу створити конструкцію з металевих коліс та осінь, у вигляді двоколісного ручного візка.
Далі виріб удосконалювався, адже стояло завдання переміщати вантаж як у вертикальному, так і горизонтальному положенні, піднімати його від землі. Настав час нового винаходу, розроблено чотириколісний багажний вагон для залізниці.
З 1906-1909 року ситуація значно змінилася і помітно значний стрибок уперед - створено перший автомобіль вантажного варіанта, оснащений платформою. До нього додано акумулятор та можливість керування оператором, але з розміщенням другого перед технікою.
А ось у 1910 році відоме джерело Вікіпедія говорить про розробку повністю сталевого навантажувача. Машина використовувалася на паперовій фабриці.
Історія вилкового навантажувача в період від Першої світової війни
Розвиток автомобільної галузі несло за собою та покращення спецтехніки. А воєнні дії стимулювали до швидких результатів:
- 1914 - створено електричну платформу з опусканням-підняттям;
- 1915 - розроблено конструкцію підйомного крана з механікою пауерліфтингу - перший електронавантажувач. Але ці моделі без гідравлічних систем, і навіть без вил, використовувалися для переміщення вантажу горизонтально на пару дюймів;
- 1916 - навантаження з двигуном від D Willamette Utility Carrier;
- 1917 - машина від Clark для роботи з транспортування матеріалів на фабриці.
У цей період відчутно брак робочих рук і техніка стрімко доповнювалася новими рішеннями. До того ж часто переміщувався важкий вантаж: зброя, військова техніка (літаки, танки, машини), матеріали медичного обладнання тощо.
- 1919 рік – перші високопідйомне обладнання з використанням вил та таранів;
- 1920 – доповнення техніки гідравлікою;
- 1923 - розробка навантажувача Йеля, для підняття вантажу з землі, на висоту більше техніки. Саме це рішення відоме як перший автонавантажувач.
Кроки зміни техніки до нашого часу
У період з 1930-х років покращився технічний показник та дизайн техніки.
Так, вилкова модель обладнання перезаряджається батареями для продовження виконання робіт. У 1935 році винайдено машину для підняття важкого вантажу з телескопічною щоглою та підйомними тросом.
У період Другої світової війни випуск спецтехніки значно збільшився, адже кількість робітників зменшилась, а кількість вантажів, навпаки, збільшилася. Вдосконалено показник потужності, автономності.
Після війни почали приділяти увагу модифікації для складської роботи: вузькі широкі вила, з'явилася спинка для вантажу, покращилася характеристика маневреності та розширилася кабіна оператора, що значно зменшило травматизм.
З 2000-х років розглядають навантажувач вилки як машину, що виділяє шкідливі речовини в навколишнє середовище. 2001 - 2004 - було запроваджено екологічні стандарти, адже викиди від дизельних моделей несуть велику небезпеку.
Сучасне виробництво спрямоване на випуск безпечніших для середовища машин з оптимізацією габаритів, поліпшенням функціоналу. Доступно вибрати моделі різного призначення.
Коментарі:
Написати коментар